قرقره هوزریل فایرباکس مخصوص شیلنگ 15 متر توپی برنجی 3/4" ایمن عارفی - ایمن عارفی

قرقره هوزریل فایرباکس مخصوص شیلنگ ۱۵ متر توپی برنجی ۳/۴″

  • شیلنگ:ندارد
  • جنس توپی:برنجی
  • شیلنگ پکیجی:ندارد
  • نازل:ندارد

توضیحات

قرقره هوزریل فایرباکس مخصوص شیلنگ ۱۵ متر

قرقره هوزریل مخصوص فایرباکس یکی از تجهیزات اصلی برای اطفاء حریق دستی است که مخصوص استفاده در جعبه های آتش نشانی است. شکل ظاهری این قرقره به این صورت است که از دو ورق آهنی تشکیل شده که به فاصله مشخصی از هم قرار گرفته اند که بین آن ها چند میله آهنی وجود دارد. این قرقره فایرباکس برای مواردی به کار برده می شود شیلنگ استفاده شده از جنس لاستیکی است.

این قرقره ها جهت استفاده عموم افراد طراحی شده اند. در هنگام استفاده، کافیست شیر آب متصل به قرقره هوزریل باز شود و در صورت داشتن نازل سر شیلنگ از آن به راحتی استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن عارفی

مجموعه ایمن عارفی از سال ۷۲ شروع به فعالیت در صنعت ایمنی حریق نمود . در آن سال ها متمرکز بر ساخت سیلندر کپسول های ۵۰ کیلوگرم بود.

به مرور زمان، فعالیت خود در زمینه تست و شارژ اطفاء کننده های حریق را گسترش داده و اینک با استفاده از دستگاه های قدرتمند مکش و تزریق مواد، گامی ارزشمند در جهت ارائه خدمات استاندارد شارژ کپسول های آتش نشانی برداشته است .

ایمن عارفی با همکاری کارشناسان ایمنی و آتش نشانی تلاش بر ارتقای دانش ایمنی مشترکین خود داشته و به کمک نیروی مجرب خود سعی در ارائه خدمات هرچه بهتر و کامل تر را دارد در این راستا اخذ گواهی نامه های تخصصی ، تاییدی بر آن است .

توضیحات تکمیلی

دسته بندی

نوع قرقره

هوزریل فایرباکس

متراژ

جنس توپی

سایز توپی

3/4 اینچ

ملحقات

بدون شیلنگ, بدون نازل سه حالته و شیلنگ پکیجی

خانهفروشگاهخرید