كپسول 50 كيلوگرم واترميست - كپسول 50 كيلوگرم واترميست - ایمن عارفی
كپسول 50 كيلوگرم واترميست

كپسول 50 كيلوگرم واترميست


كپسول ۵۰ كيلوگرم واترميست

کپسول های آتش نشانی جزو حیاتی ترین ابزار چه در زندگی انسان و چه در حیطه ی شغل شریف آتش نشانی می باشند. کپسول هایی که وزن زیادی دارند درست مثل كپسول ۵۰ كيلوگرم واترميست ، چرخ دار هستند (شارژ کپسول آتش نشانی)

زیرا حمل آن ها با دست کمی سخت است. برای خاموش کردن آتش سوزی های گسترده وجود چنین کپسولی اهمیت فراوانی دارد زیرا کپسول هر چقدر که بزرگ باشد بهتر آتش سوزی را مهار و خاموش می کند.

امروزه مکان های بزرگی مثل فروشگاه ها، دانشگاه ها، هایپر مارکت ها و… می توانند در معرض خطر آتش سوزی باشند و قطعه وجود چنین کپسول های بزرگی برای این محیط ها امری مهم و الزامی است

پس نباید وجود کپسول های آتش نشانی بزرگ را معطوف به مکان آتشنشانی بدانیم و باید برای امنیت مکان های بزرگی که یاد شد، حداقل یک عدد از این دست کپسول ها خریداری کنیم.

آتش سوزی شوخی بردار نیست و امکان وقوع آن در هر لحظه وجود دارد و مهم تر از آن این است که ممکن است ضرر های مالی و جانی غیر قابل جبرانی را وارد بکند پس چه بهتر که با خریداری لوازم ملزوم و مرود نیاز، از صدمات بیشمارآتش سوزی جلوگیری بکنیم.

همچنین بخوانید درباره: ویژگی های لباس آتش نشانان

ویژگی های كپسول واترميست

این محصول حجم زیادی از مواد را می تواند در خود نگه دارد و شما با استفاده از آن می توانید آتش را به خوبی مهار و خاموش کنید.

در واقع این محصول به شما کمک می کند تا از پیشروی آتش جلوگیری کنید و اکسیژن موجود در هوا را از بین ببرید تا آتش زبانه نکشد و پیشرفت نکند و قطعا این اقدام از ضرر های مالی و جانی زیادی جلوگیری خواهد کرد که امری مهم و قابل توجه و البته قابل اتکا می باشد. (شارژ کپسول آتش نشانی)

این محصول تولید کشور آلمان بوده و کیفیت بسیار بالا و بی نظیری دارد. قدرت خاموش کنندگی این محصول چیزی معادل با ۲۵۰۰ لیتر آب است.

این محصول قابلیت جا به جایی داشته و راندمان بسیار بالایی دارد. قابلیت استفاده به صورت سیستم واترمیست و یا کف را نیز با خود دارد که نکته ای طلایی و مهم در استفاده از این محصول تلقی می شود.

این محصول دارای اسپری و جت و عملکرد بسیار ساده و آسانی است تا هر فرد عادی غیر آتش نشان که آشنایی با شغل شریف آتش نشانی ندارد ، می تواند در مواقع حریق برای خاموش کردن آتش سوزی از آن به سهولت استفاده بکند.

ابعاد این محصول ۶۲۰*۵۴۰*۱۱۱۰ میلی متر می باشد و حجم آن نیز چیزی حدود ۵۰ لیتر است. وزن این کپسول با کیفیت نیز ۵۶ کیلوگرم می باشد که به راحتی با چرخ قابل حمل است.

این کپسول در حالت جت قدرت پرتاب مواد ۱۶ الی ۱۸ متر را دارا و در حالت اسپری نیز قدرت پرتاب حدود ۶ الی ۷ متر را دارد.

جنس این کپسول استنلس استیل بوده که کیفیت فوق العاده بالایی دارد و دارای دوام بسیار بالایی است و می تواند تا چندین سال و چندین دهه برای شما کاربردی و سالم باقی بماند.

نتیجه گیری

داشتن یک کپسول آتش نشانی در هر خانه و محل کاری اعم از فروشگاه، سوله، کارخانه و… واجب است.

سوله ها و فروشگاه ها و کارخانه ها مکان های مهمی هستند که لوازم گران قیمت و سرمایه آنجا خوابیده است و آتش سوزی این دست مکان ها می تواند موجب ورشکستی و از دست رفتن سرمایه ی افراد شود پس بهتر است (شارژ کپسول آتش نشانی)

و واجب است تا از کپسول آتش نشانی با کیفیت و درجه یکی مثل كپسول ۵۰ كيلوگرم واترميست در قسمت امکانات و تدارکات محل کارشان استفاده کنند و هرگز در انجام این امر مهم کاهلی نداشته باشند تا خدایی نا کرده با ضرر های بد مواجه نشوند.

كپسول 50 كيلوگرم واترميست

كپسول ۵۰ كيلوگرم واترميست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهفروشگاهخرید