صفت برتر یک آتش نشان - چند صفت برتر یک آتش نشان - ایمن عارفی
صفت برتر یک آتش نشان

صفت برتر یک آتش نشان


صفت برتر یک آتش نشان_  آتش نشانی شغلی سخت و زیان آور همراه با هیجان و طعم شیرین نجات زندگی دیگران است. در ایران اولین سازمان آتش نشانی توسط روس ها در شهر تبریز ایجاد شد. (شارژ کپسول آتش نشانی)

این شغل چالش برانگیز و در عین حال پاداش آور است زیرا نجات جان و محافظت از اموال برای جامعه ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

آتش‌نشانی یا اطفاء حریق مجموعه اقداماتی است که برای مقابله با آتش بوسیله خاموش کردن، کنترل و یا هدایت آتش‌های ناخواسته انجام می‌گیرد. اهداف آتش‌نشانی حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط زیست است.

در همه کشورها سازمان آتش نشانی وجود دارد که وظیفه مقابله با آتش، سوانح و حوادث مختلف را برعهده دارد. در ایران اولین سازمان آتش نشانی توسط روس ها در شهر تبریز ایجاد شد. آتش نشانی ها زیر نظر شهرداری کار می کنند.

با ایمن عارفی در این مقاله همراه باشید و لذت ببرید.

شغل آتش نشانی چیست؟

شغل آتش نشانی برای مقابله با آتش، کنترل و اطفاء حریق، نجات مصدومان حوادث و رساندن مراقبت‌های پزشکی فوری به آنان و سایر خدمات اضطراری بوجود آمده است. (صفت برتر یک آتش نشان)
آتش نشانی شغلی سخت و در عین حال خطرناک است اما هدف آن بسیار ارزشمند و والا است چرا که افراد در این شغل از سلامت مردم و جان و مال آن‌ها محافظت می‌کنند.
سازمان آتش نشانی در همه کشورها وجود دارد. این سازمان زیر نظر شهرداری هر شهر کار می‌کند.(شارژ کپسول آتش نشانی)

تیم گرایی

آتش نشانان بخشی از یک تیم هستند. داشتن روحیه تیمی و درک مفهوم تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. این بدان معنی است که عضا همیشه برای انجام وظیفه کارآمد به شما متکی هستند.
وقتی یک نفر این کار را نکند،کل تیم اسیب می بیند و وقتی یکی از اعضای گروه  نتواند وظیفه خود را انجام دهد،کل تیم شروع به تجزیه می کند.
مفهوم تیم تقریباً در مورد همه جنبه های  از شغل و زندگی یک آتش نشان کاربرد دارد. آنهایی که دوست دارند آزاد باشند ، خود را منزوی کنند ، مفهوم تیم را درک نمی کنند به کل تیم آسیب می رسانند.

صداقت

اعتماد، نقش مهمی در امنیت عمومی دارد. مردم باید به آتش نشان ها اعتماد داشته باشند تا آنها بتوانند وظایف خود را انجام دهند. ه همین دلیل آتش نشان ها افرادی قابل اعتماد و صادق هستند. (صفت برتر یک آتش نشان)

انعظاف پذیری و سازگاری

در شرایط سخت انعطاف پذیری و پذیرش است که به توانایی حل مسئله کمک خواهد کرد. آتش نشان ها افرادی بسیار پذیرا هستند.

(شارژ کپسول آتش نشانی)

فداکاری

فداکاری یک اصطلاح کلی است و خود شامل خصوصیات اخلاقی بسیاری می شود. آتش نشان ها به یک سطح متوسط قانع نیستند، بلکه آنها باید همیشه به فکر پیشرفت باشند. آنها خود را وقف وظایف و کارشان میکنند.

حفظ وجه عمومی

به عنوان کارمند آتش نشانی ، شما همیشه باید یک تصویر خوب ، مثبت و عمومی را در جامعه از خود نشان دهید.

ظاهر ما اولین و گاهی تنها چیزی است که قبل از ابراز عقیده ما در نظر عمومی جلوه می کند.

رفتار شایسته اتش نشانان قبل از ما میراث طولانی ای از یک تصویر مثبت در جامعه به جا گذاشته است که ما از مزایای آن بهره می بریم. این تصویر مثبت عمومی دلیل بزرگی است که نشان می دهد که خدمات آتش نشانی و آتش نشانان بسیار مورد احترام هستند (صفت برتر یک آتش نشان)

شما به عنوان یک آتش نشان باید آن مشعل را حمل کنید و میراث خود را با حفظ تصویر مثبت عمومی ادامه دهید.(شارژ کپسول آتش نشانی)

بردباری و شکیبای

وقتی که به عنوان یک آتش نشان کار می کنید و با شخصیت های متنوعی در ساعات طولانی کار می کنید و شرایط استرس زا کار اغلب می تواند تنش در روابط شما با همکاران ایجاد کند.

برای کسانی که تحمل ، درک و دلسوزی از خود نشان می دهند  باعث ایجاد پیوند بین همکاران شوند.

عدم تحمل گزینه است که منجر به عصبانیت و نفرت می شود و این احساسات سرطانی است که گروهی را نابود می کنند و با گذشت زمان می توانند گسترش پیدا کنند تا سازمان به عنوان یک کل نابود شود.

تحمل و بردباری به شما کمک می کند تا سلامت خود را حفظ کنید ، محیط کاری شادتری را برای شما و سایر افراد اطراف خود ایجاد کرده و از کل سازمان سود ببرید.(شارژ کپسول آتش نشانی)

تصویر عمومی

به عنوان خدمتگزاران مردم، آتش نشان باید تصویر خوبی از خود به جای بگذارد. خواه ناخواه ما بر اساس ظاهر و همچنین رفتارمان مورد قضاوت قرار می گیریم. تصویری که یک آتش نشان از خود نشان می دهد نشانگر شخصیت همه ی اتش نشان ها خواهد بود. (صفت برتر یک آتش نشان)

صفت برتر یک آتش نشان

صفت برتر یک آتش نشان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهفروشگاهخرید